Telefon na prodejnu: +420 736 473 463 - Prodejna

Akce na vybrané výrobky

Motorová pila STIHL MS 261 C-M

Stihl

Motorová pila STIHL MS 261 C-M

Stihl
Stihl

11412000500

Dostupnost

Skladem
Kdy dostanu zboží?
Objednávku Vám doručíme do 4 pracovních dnů od objednání.
s DPH

Parametry

Zdvihový objem50,2 ccm
Dělení řetězu.325´´
Délka lišty37 cm
Hmotnost4,9 kg
Objem palivové nádrže0,50 l
Výkon3 kW

Popis

Univerzální 3,0kW benzínová pila se systémem STIHL M-Tronic


Určená zejména pro těžbu stromů slabšího a středního průměru kmene. S vysokým výkonem motoru při nízké hmotnosti. Sériově s M-Tronic, dlouhodobým systémem filtrace vzduchu s HD2 filtrem pro dlouhé intervaly čištění, matice na krytu řetězového kola zabezpečená proti ztrátě, úsporný motor 2-MIX.

Sériová výbava

                 STIHL M-Tronic (M)                             

STIHL M-Tronic (M)

        Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování  paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním  stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi  dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela  odpadá.

                 STIHL 2-MIX                             

STIHL 2-MIX

        Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má  vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až  20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX  technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

                 Filtr HD2                             

Filtr HD2

        Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z  polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a  proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje  také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je  demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky  rukou.

                 Dekompresní ventil                             

Dekompresní ventil

        Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené  směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím  lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém  motorového nářadí.


                 ElastoStart                             

ElastoStart

        Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování  spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby.  Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v  závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky  tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

                 Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku                             

Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku

        Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To  zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného  dorazu.


                 Olejové čerpadlo s možností regulace množství                             

Olejové čerpadlo s možností regulace množství

        Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě.  Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje.  Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o  50%.

                 Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání                             

Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání

        Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž.  Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití  velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.


                 Dlouhodobý systém filtrace vzduchu                             

Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

        Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou  silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a  vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného  odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch  neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

                 Antivibrační systém                             

Antivibrační systém

        Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí  mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a  paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U  motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění  rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně  snížené.

                 Kompenzátor                             

Kompenzátor

        Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o  to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon  motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř  konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se  vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

                 Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě                             

Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě

        Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.


                 Systém mazání řetězu Ematic                             

Systém mazání řetězu Ematic

        STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového  řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení  dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se  dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání.  Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

                 Technika čtyř kanálů STIHL                             

Technika čtyř kanálů STIHL

        Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před  zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se  výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment  v širokém rozsahu otáček.


                 Ohřívání karburátoru teplým vzduchem                             

Ohřívání karburátoru teplým vzduchem

        Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném  ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor  předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí  z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky.

Přihlášení k odběru novinek

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů